Форум ИССЛЕДОВАТЕЛЕЙ БИБЛИИ

"Эти были благороднее Фессалоникийских: они приняли слово со всяческим усердием, ежедневно исследуя Писания, так ли это" (Деяния 17:11, перевод Кассиана)
Текущее время: Ср сен 22, 2021 11:24 pm

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 9 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Божье царство
СообщениеДобавлено: Вс мар 01, 2020 10:55 pm 
Не в сети
Активный участник

Зарегистрирован: Ср янв 10, 2018 9:27 pm
Сообщений: 666
Вера: Внеконфессиональное христианство
Кредо: добро
Пол: муж
Очков репутации: 5
Добавить очки репутацииУменьшить очки репутации
СМДЕ, Біблійний Прапор №4, січень-квітень 2016 ‘Царство Боже’

Цитата:
Тема Божого Царства є однією з найпопулярніших в Святому Письмі, при чому, як в Старому, так і в Новому Заповіті, а вислови «Царство Боже» і «Царство Небесне» лише в Новому Заповіті зустрічаються приблизно 150 разів. Популярність в Святому Письмі є доказом його важливості в Божому Плані. Дійсно, його місце в Святому Письмі настільки важливе в Божій програмі, що кожна частина цієї програми тісно з ним пов’язана. Ці міркування вказують на доречність ретельного дослідження цієї теми з різних точок зору, в яких вона представлена в Святому Письмі. На самому початку цього дослідження ми повинні зауважити, що слово царство, коли вживається в Біблії, містить ще кілька значень в додатку до тих, котрі це слово виражає в сучасній мові. В сучасній мові слово царство вживається для означення території, держави чи народу під правлінням короля чи королеви. В додатку до цих значень слова, в Біблії царство також означає царського правителя або владу, на якій базується його панування. Те, що слово царство в Біблії означає владу, на основі якої король чи королева править, є очевидним з багатьох текстів (1 Кор. 15:24; Лук. 22:29; Ів. 18:36; Дан. 4:31; 7:14,18,27).

Вопрос?
Если под выражением ‘власть, на основе которой правит царь’ имеется в виду ‘право на власть’, то здесь есть один вопрос.
В Лк.22:29 слово ‘царство’ наверно означает не ‘право на власть’, а ‘среду правительства’ Христа.
Ибо в следующем ст.30 Он говорит ‘да ядите и пиете за трапезою Моею в Царстве Моем’,
то есть, это невозможно делать в праве Христа на власть, но можно делать в среде Его правительства.

Вывод.
В Библии слово ‘царство’ означает:
1. территория, государство или народ под правлением царя (Езд.1:1,2);
2. среда царского правительства (Лк.22:29,30);
3. царский правитель как представитель царства (Лк.17:21);
4. власть, на основе которой правит царь (1Кор.15:24; Ів.18:36; Дан.4:31; 7:14,18,27).


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Божье царство
СообщениеДобавлено: Сб мар 07, 2020 9:29 pm 
Не в сети
Активный участник

Зарегистрирован: Ср янв 10, 2018 9:27 pm
Сообщений: 666
Вера: Внеконфессиональное христианство
Кредо: добро
Пол: муж
Очков репутации: 5
Добавить очки репутацииУменьшить очки репутации
Цитата:
Те, що слово царство в біблійному значенні означає також правителя або правителів, є очевидним з багатьох текстів. Вихід 19:5,6 буде тут відповідним. Тут Бог обіцяє зробити натуральний Ізраїль царством священиків (царським священством), якщо вони доведуть вірність Йому через додержання Його заповіту, не лише Мойсеєвого Закону, особливо його основи – Десяти Заповідей, але також інших рис того заповіту, що Бог дав Ізраїлеві, починаючи з Пасхи в Єгипті і завершуючи кінцем служіння Мойсея. Усі ці речі належать до заповіту (угоди), що закінчується книгою Повторення Закону. Бог сказав, що якщо вони будуть дотримуватися усього цього: «То станете Мені власністю більше всіх народів [вони будуть дуже високо ціновані Богом як такі, що належать лише Йому, в тому значенні, в якому інші народи землі не належать Йому], бо вся земля то Моя [усе на землі і на небі належить Єгові]! А ви станете Мені царством священиків та народом святим [вони будуть не лише священством для Бога, але також народом святим, посвяченим, відданим Йому, що отримає від Нього цю велику ласку й благословення. А якщо вони, як народ, покажуть свою невірність Йому, то привілей стати священицькими царями буде забраний від їх народу і даний вірному Духовному Ізраїлеві (Мат. 21:43)]».

Да, одним из значений слова ‘царство’ в Библии есть ‘царский правитель или правители’ (Лк.17:21; Исх.19:6).
Кстати, в Мф.21:43 слово ‘царство’ имеет уже иное зачение, а именно ‘право на царскую власть’.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Божье царство
СообщениеДобавлено: Сб мар 21, 2020 6:31 pm 
Не в сети
Активный участник

Зарегистрирован: Ср янв 10, 2018 9:27 pm
Сообщений: 666
Вера: Внеконфессиональное христианство
Кредо: добро
Пол: муж
Очков репутации: 5
Добавить очки репутацииУменьшить очки репутации
Цитата:
1 Пет. 2:9 є також відповідним текстом, звертаючись до класу царства як царських правителів: «Але ви вибраний рід [тут показаний вибраний характер Христа, Голови і Тіла], священство царське [громада священиків, що стане царством], народ святий [народ відданий Богові, громада осіб, що будуть повністю віддані Богові і тому святі], люд власності Божої [що належить лише Богові], щоб звіщали чесноти Того [Бог покликав клас Христа, щоб звіщати чесноти Бога, а саме Його мудрість, силу, справедливість та любов, усі їх атрибути, що приносять Йому славу, а також Його другорядні і третьорядні ласки під контролем Його досконалої мудрості, справедливості, любові та сили], Хто покликав вас із темряви до дивного світла Свого». Господній люд знаходився колись в блудах, але був покликаний з тих блудів до дивного світла Євангелії, і Небесний Отець відкриває нам, що ця Євангелія є дійсно чудовою.

В стихе 1Пет.2:9 нет имени существительного ‘царство’, но есть имя прилагательное ‘царственный’.
Однако здесь выражение ‘царственное священство’ также означает то, что 144000 Малого стада
являются не только священниками, но и царскими правителями вместе с Христом (Отк.20:6).


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Божье царство
СообщениеДобавлено: Сб мар 28, 2020 6:31 pm 
Не в сети
Активный участник

Зарегистрирован: Ср янв 10, 2018 9:27 pm
Сообщений: 666
Вера: Внеконфессиональное христианство
Кредо: добро
Пол: муж
Очков репутации: 5
Добавить очки репутацииУменьшить очки репутации
Цитата:
Це значення царства є також очевидне з Об. 2:10 як така, що залежить від їх вірності до смерті як членів Тіла Христового. Читаємо: «Не бійся того, що маєш страждати! Ось диявол вкидатиме декого з вас до в’язниць, щоб вас випробувати. І будете мати біду десять день. Будь вірний до смерті, і Я тобі дам вінця життя» (корону – KJV). Господь Ісус в цьому місці книги Об’явлення звертається до другого, Смирнського періоду Церкви. Він каже братам, що римська імперія, яку Він називає тут дияволом, буде вкидати декого з них до в’язниць, значно обмежуючи їх працю і переслідуючи їх найбільш жорстоким і диявольським способом. Смирнська і Філадельфійська Церкви були двома найбільш переслідуваними церквами в мірі насильства, аніж яка-небудь з семи церков Євангельського Віку. Їх утиск протягом десяти днів був особливим періодом десяти років їх переслідувань, пережитих під Діоклетіаном, одним з найздібніших римських імператорів, в той же час одним з найбільш запеклих ворогів Євангельської Церкви. Він турбував їх протягом тих десяти років, але Господь заохочував їх бути вірними до смерті і, не дивлячись на ці тяжкі переслідування, залишатися вірними Правді, вірними своєму посвяченню, зарядженням Правди, духові Правди, люду в Правді, ділу Правди, вірними в усіх відношеннях, і Він дасть їм таку корону життя. Короною життя є безсмертя, Божественна природа, яка є як нетлінною, так і безсмертною. Це нагорода, яку обіцяв Ісус Його Церкві як її частку за завісою, але тільки після того, як вони доведуть свою «вірність до смерті».

В Отк.2:10 слово ‘диавол’ может означать буквального сатану диавола.
Ибо именно сатана был главным преследователем истинных христиан, и в начале 4-ого века от 303г. по 313г.
на протяжении десяти лет (‘дней десять’ – ср. Иез.4:6) он жестоко делал это через Диоклетиана и других римлян.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Божье царство
СообщениеДобавлено: Чт апр 02, 2020 9:56 pm 
Не в сети
Активный участник

Зарегистрирован: Ср янв 10, 2018 9:27 pm
Сообщений: 666
Вера: Внеконфессиональное христианство
Кредо: добро
Пол: муж
Очков репутации: 5
Добавить очки репутацииУменьшить очки репутации
Цитата:
Деякі брати з Коринфу, забувши про це, діяли так, ніби час панування вже настав, тому Апостол з іронією дорікає їм, кажучи (1 Кор. 4:8): «Без нас ви царюєте». Ця іронія була вжита для того, щоб швидше привести їх до тями, згідно з тим, що він навчав про страждаючу Церкву протягом її життя, перед тим, як вона могла панувати згідно Божого Плану. Розуміючи, наскільки очікуваний час панування був протилежний стражданням під час земного життя Церкви, він вигукнув: «І коли б то ви стали царювати, щоб і ми царювали з вами!» Відповідно, в цьому вірші Апостол показує, що часом панування на землі Божого Царства не є Євангельський Вік – це буде під час Тисячоліття, коли теперішні земні страждання будуть замінені славою, якої вона тоді досягне (Рим. 8:17-19; Об. 2:26,27; 3:21; 5:10 ми чуємо Ісуса, який через Апостола Івана каже про Царство в значенні його панування на цій землі після того, як усі вірні залишать світ, тому що всі ці вірші показують, що ті, хто буде панувати з Господом, мають перше довести, що є переможцями – а це не може бути довершене в будь-якому значенні перед смертю (Об. 20:4,6, безперечно, ясно доводить, що це панування має бути все ще в майбутньому, тому що показує, що воно є привілеєм лише тих, котрі матимуть участь в Першому Воскресінні – що має бути після Другого Приходу нашого Господа (1 Кор. 15:23-26, 42-44, 51-54; 1 Сол. 4:16,17).

В Евангельском веке католическая церковь во главе с папством, не желая терпеть за Христа и ждать Его будущего Царства,
связалась с земными правителями и старалась уже царствовать в мире, и при этом преследовала истинных христиан.

Потому она не была ‘Христу чистою девою’ (2Кор.11:2), а стала ‘женой’ и ‘с нею блудодействовали цари земные’ (Отк.17:1-6).
А истинная Церковь Христа сохранила Ему верность, помня слова ‘если терпим, то с Ним и царствовать будем’ (2Тим.2:12).


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Божье царство
СообщениеДобавлено: Пт апр 10, 2020 7:39 pm 
Не в сети
Активный участник

Зарегистрирован: Ср янв 10, 2018 9:27 pm
Сообщений: 666
Вера: Внеконфессиональное христианство
Кредо: добро
Пол: муж
Очков репутации: 5
Добавить очки репутацииУменьшить очки репутации
Цитата:
Старий Заповіт багато говорить на цю тему і багаторазово доводить, що Царство Боже приходить після повернення нашого Господа. Тому ці тексти не можуть відноситися до зародкового Царства. Вони мусять відноситися до Царства, яке в силі і славі пануватиме на землі. На цю тему ми пропонуємо нашим читачам звернутися до наступних посилань: Дан. 7:13,14,18,22,26,27; 2:44; Пс. 22:28-30; 72:1-20; Іс. 2:2-4; Мих. 4:1-4; Іс. 11:1-11; 25:6-9; 35:1-10; 60:2-22; 61:4-11; 62:1-12; 65:17-25; Єр. 23:5,6; 33:14-16; Єзек. 37:23-25; Йоіл 2:28,32; Овд. 21; Соф. 3:8,9; Ог. 2:7-10; Зах. 8:20-23; Мал. 4:1-3.

Здесь можно уточнить, что после возвращения Христа на Землю в 1873г. сразу не настало Божье царство,
ибо тогда Его первым делом была жатва Евангельского века и доизбрание Своих 144 000 со-царей (Отк.14:14-16; 7:4).

И только после окончания этой Жатвы, а также окончания Времен язычников в 1914г. Христос и Церковь,
как представители Божьего царства, начали править на Земле и постепенно разрушать современный мир (Дан.2:44; 7:27).


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Божье царство
СообщениеДобавлено: Вс апр 12, 2020 12:24 pm 
Не в сети
Активный участник

Зарегистрирован: Ср янв 10, 2018 9:27 pm
Сообщений: 666
Вера: Внеконфессиональное христианство
Кредо: добро
Пол: муж
Очков репутации: 5
Добавить очки репутацииУменьшить очки репутации
Цитата:
З розглянутих вище текстів ми бачимо, що Біблія обговорює клас Царства з двох точок зору: (1) зародкове Царство – Церква в тілі, що приготовляється до панування в наступному віці; і (2) народжене Царство – Церква, що у великій силі і славі пануватиме на землі після повернення Христа.
Ми багато разів використовували вислів зародкове Царство Боже, щоб охарактеризувати Церкву в тілі. Також буде властивим згадати про той факт, що вислів «Царство Боже» багато разів був вжитий в стосунку до образного Царства Божого (тілесного Ізраїлю), тому що тілесний Ізраїль був образом Церкви, дійсного Божого Царства (Мат. 8:12; 1 Хр. 17:14; 28:5; 2 Хр. 13:8). Також цей вислів вживається щодо номінального духовного Ізраїлю як номінального Божого Царства (Мат. 13:31-33).

В Мф.8:12 израильтяне названы ‘сынами царства’ не потому, что плотской Израиль был образом христианской Церкви,
а потому, что именно они, в случае своей верности, должны были стать правителями в Божьем царстве.

По этой причине Иисус сначала говорил – Мф.15:24; 10:5,6: ‘Я послан только к погибшим овцам дома Израилева’
и ‘на путь к язычникам не ходите, и в город Самарянский не входите; а идите наипаче к погибшим овцам дома Израилева’.

Только из-за того, что большинство евреев не были верными Богу и не приняли Христа, они утратили эту привилегию
и вместо них в Божье царство вошли многие уверовавшие во Христа язычники (Лк.13:28,29; Рим.11:11,17).


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Божье царство
СообщениеДобавлено: Вс апр 19, 2020 12:06 pm 
Не в сети
Активный участник

Зарегистрирован: Ср янв 10, 2018 9:27 pm
Сообщений: 666
Вера: Внеконфессиональное христианство
Кредо: добро
Пол: муж
Очков репутации: 5
Добавить очки репутацииУменьшить очки репутации
Цитата:
СТВОРЕННЯ ЦАРСТВА

Це допоможе нам зрозуміти нашу тему, якщо ми розглянемо створення Божого Царства. Як вияснює це питання Святе Письмо, Царство мало розпочатися зі сплодження від Духа його окремих членів (Ів. 1:12,13; 3:3; 1 Кор. 4:15; Филим. 10; Як. 1:18; 1 Пет. 1:3,23; 1 Ів. 5:1). Це сплодження робило їх зародковими новими створіннями (2 Кор. 5:17; Гал. 6:15; Еф. 2: 10; 4:24; Кол. 3:10). Далі, кожен з них мав бути оживлений як зародок (Еф. 2:1,5; Кол. 2:13). Пізніше вони почали зростати в ласці та знанні в їх зародковому стані (2 Пет. 3:18; Еф. 4:15; 1 Пет. 1:2). Після цього відбувалося зміцнення цих зародків в кожному доброму слові і ділі (Еф. 3:16; 6:10-17; Кол. 1:11; 2 Тим. 2:1). Після зміцнення до певної міри в ласці і знанні ці нові створіння мали ще більше розвинутися як зародки через зрівноваження між собою різних частин характеру на подобу Христа (2 Сол. 2:17; 3:3; 1 Сол. 3:12,13; Як. 5:8; 2 Пет. 1:12). Їх повний розвиток як зародків мав бути завершений через вдосконалення їх характерів, які дійсно змінювали їх як зародки, готові до народження від Духа, якого вони мали досягти через участь в Першому Воскресінні і через яке мали одержати Божественну природу і безсмертя (Ів. 3:5-8; Кол. 1:18; Об. 1:5; Ів. 3:5-8).

Эти стихи говорят о подготовке царей Божьего Небесного царства (Мф.11:12).
Однако Божье Христово царство на Земле начало создаваться лишь от 1914г. (Отк.11:15),
и притом первым делом этого Царства есть теперь разрушение царств современного мира (Дан.2:44).


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Божье царство
СообщениеДобавлено: Сб апр 25, 2020 10:28 am 
Не в сети
Активный участник

Зарегистрирован: Ср янв 10, 2018 9:27 pm
Сообщений: 666
Вера: Внеконфессиональное христианство
Кредо: добро
Пол: муж
Очков репутации: 5
Добавить очки репутацииУменьшить очки репутации
Цитата:
Наші перекладачі дещо притемнили цю тему сплодження і народження від Духа, перекладаючи іноді грецьке слово генао (яке означає сплодити, якщо підметом є чоловічий рід (Мат. 1:2-16), а також народити, якщо підметом є жіночий рід (Мат. 1:16,2:1,4)) словом народити, тоді як це мало б бути передане словом сплодити, напр., Ів. 1:13; 3:3; 1 Пет. 1:23; 1 Ів. 3:9. Іноді вони властиво передали слово генао дієсловом народити, коли воно відноситься до воскресіння (Ів. 3:5-8). Неясність, пов’язана з цим грецьким словом, зникне, коли ми пригадаємо, що Божественна природа була започаткована через сплодження від Духа, що мало місце тоді, коли Бог прийняв посвячену особу, а у випадку кожного, хто довів свою вірність як член Христового Тіла, була довершена через народження від Духа в Першому (головному) Воскресінні.

Наше слово ‘родить’ тоже имеет два значения, например:
отец родил – дал жизнь ребенку; мать родила – путем родов произвела на свет ребенка.
Потому переводы ‘Авраам родил Исаака’ (Мф.1:2) и т.д. правильны и означают, что Авраам дал жизнь Исааку и т.д.

Также в духовном значении выражение ‘Бог родил’ означает, что Он дал духовную жизнь Своим людям (Ин.1:12,13).
Однако, как телесно, так и духовно каждый проходит этапы своего роста: зачатие, развитие плода, появление на свет и т.д.
И переводы ‘рожденный от Бога’ (1Ин.3:9) и т.д. правильны и означают, что Бог родил христиан – дал им духовную жизнь.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 9 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа



Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Вы можете создать форум бесплатно PHPBB3 на Getbb.Ru, Также возможно сделать готовый форум PHPBB2 на Mybb2.ru
Русская поддержка phpBB